Haas F1 Team offentliggører ny storsponsor
Haas har introduceret en aftale med en ny sponsor, som sikrer dem flere penge at udvikle bilen for.
Haas har offentliggjort, at de har indgået et samarbejde med Play’n GO.
Offentliggørelsen kommer forud for Las Vegas Grand Prix, som bliver afviklet denne weekend.
Det flerårige partnerskab betyder, at Play’n GO-logoet vil pryde siden af VF-23 samt holdets beklædning i resten af sæsonen.
Desuden vil det også blive tilføjet til køredragterne til starten af den kommende sæson.
Play’n GO er det første svensk firma, der bliver storsponsor for et Formel 1 i mange år.
Selskabet er en af de førende leverandører af spil og teknologi til den netbaserede casinobranche.
Blandt andet står de bag spilleautomater som Book of Dead, Gerard’s Gambit, Reactoonz og Moon Princess.
Disse spilleautomater finder man hos et væld af onlinebaserede casinoer.
Der bliver de ofte brugt af mere end halvanden million unikke spillere ad gangen. Desuden bliver der spillet mere end en kvart milliard runder på dem hver dag.
Hos Haas er man naturligvis glade for at have indgået det nye partnerskab med Play’n GO.
Det amerikanske hold har nemlig brug for penge til udvikling af bilen. Dette er kun endnu mere tiltrængt nu, hvor de sidder ud til at slutte på sidstepladsen i den samlede stilling.
“Vi er glade for at arbejde sammen med Play’n GO, der er en global leder i spilindustrien,” siger teamchef Günther Steiner i en pressemeddelelse.
“Størrelsen af deres ambitioner matcher vores perfekt – stræben efter fremskridt gennem integritet, innovation og underholdning. De er en global spiller, som også fører an i udvidelsen af spilsektoren her i Amerika.”
“Jeg er sikker på, at vi vil være i stand til at vise spændingen ved Formel 1 til legioner af nye fans gennem dette partnerskab. Både herhjemme og internationalt. Vores samarbejde er langsigtet, og jeg ser virkelig frem til at skabe et stærkt samarbejde i løbet af de næste par år.”